ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya

  • masa pelepasan:2024-02-20 15:40:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:389
  • Penerangan pantas:

    Ita,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,ItaPenukar kuasa S13-50 / 10, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

SitraSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Operasi pengubah tenggelam minyak


ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya



Sebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi,ItaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kesimpulan ujianSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

ItaApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,ItaPengubah kotak elektrik, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul

ItaMaklumat produk lain
  • Scarzhisco carmennaMesin pembuatan dan tipping hidraulikProfesionalisme apa yang hendak digunakan

    Scarzhisco carmennaMesin pembuatan dan tipping hidraulikProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • NishinomiyaPerlindungan penukar tenggelam minyakMengapa kadar faedah terus meningkat

    NishinomiyaPerlindungan penukar tenggelam minyakMengapa kadar faedah terus meningkat

  • Fijichina. kgmPlatform penangkapan hidraulik kecilCara meningkatkan kadar penggunaan

    Fijichina. kgmPlatform penangkapan hidraulik kecilCara meningkatkan kadar penggunaan

  • Fijichina. kgmMoving the boarding bridgeArahan operasi untuk membaiki kimpalan

    Fijichina. kgmMoving the boarding bridgeArahan operasi untuk membaiki kimpalan

  • MaynoothJembatan naik hidraulik bergerakCara mengimbangi pengubahsuaian

    MaynoothJembatan naik hidraulik bergerakCara mengimbangi pengubahsuaian

  • MaynoothPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriApakah proses kerja

    MaynoothPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriApakah proses kerja

  • MaynoothMesin pembukaan hidraulikTeknologi pengukuhan baru

    MaynoothMesin pembukaan hidraulikTeknologi pengukuhan baru

  • KawaguchiPerlindungan suhu pengubah jenis keringApa

    KawaguchiPerlindungan suhu pengubah jenis keringApa

  • segera:Peringatan: Maklumat ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya memberi anda ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya oleh syarikat kami, perkhidmatan ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya. ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ItaPengubah terjun minyak 630Apa kelebihannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!